Embreeze

植物分享家

每次厌学厌倦的时候,都是你给我希望让我继续。墙头草太多,喜欢的人们也都无形中给了我希望。你们不知道,不知道自己的影响竟然那么大,能够帮助别人,甚至拯救别人。有句电影台词是:I don't mind the pain, it's the hope that kills me.不过我想说I don't mind that. I live with hope. Without dream, without hope, without you, all of you, I am literally nothing. 最后借用你的话你的歌词,come, break me down. Bury me, bury me. 不过我希望能够真正说出唱出那最后一句。 Thank yall. Love yall.


评论